+48 884 061 034

+48 698 062 034

biuro@ratujemywesele.pl

 

Jak działamy

Jak skorzystać z naszej oferty

Wyszukaj produkt którym jesteś zainteresowany

Zaznacz i dodaj do koszyka

Przejdź do koszyka

Uzupełnij dane

W polu „uwagi” określ termin uroczystości

Jeśli chcesz, abyśmy wykonali profesjonalną dekorację kwiatową, opisz swoje oczekiwania oraz prześlij nam zdjęcie poglądowe

W okresie max. 2 dni skontaktujemy się z Tobą by potwierdzić wolny termin i dokonać ostatecznej rezerwacji. Kolejno dostarczymy umowę, która jest zapewnieniem dokonanej rezerwacji

Płatności należy dokonać dopiero po przesłaniu Nam podpisanej umowy. W tytule przelewu należy wpisać numer umowy

Na dokonanie płatności czekamy 3 dni, po tym czasie rezerwacja zostanie automatycznie anulowana

Następnie

1

Transport

Towar głównie wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej, w przypadku jeżeli uroczystość odbywa się na terenie Nowego Sącza lub okolic, mile widziany odbiór osobisty ? Gdybyś miał ochotę abyśmy sami dostarczyli zamówione dekoracje, skontaktuj się z Nami w celu ustalenia kosztu dojazdu.

2

Uroczystość

Tworzysz wyjątkową uroczystość wykorzystując niezwykłe aranżacje ?

3

Zwrot towaru

Towar odsyłasz w poniedziałek po uroczystości, możesz odesłać go za pomocą kuriera lub dostarczyć osobiście. Jeśli chcesz, abyśmy sami odebrali dekoracje powiadom nas o tym na etapie podpisywania umowy ?

3

Kaucja

Jeżeli wszystko jest zgodne z umową, odsyłamy kaucje na Twoje konto,

Najczęściej zadawane pytania

Kiedy dokonać rezerwacji ?

Spiesz się ! ? Im szybciej, tym lepiej ?
Sprawdź co dokładnie potrzebujesz i czy jest dostępne w naszej wypożyczalni. Jeśli mamy wystarczającą ilość, nie ma żadnego problemu – możesz spokojnie zarezerwować wymarzone dekoracje. W przypadku, jeśli na stanie jest dostępna mniejsza ilość niż potrzebujesz, lub interesuje Cię dekoracja, której nie znalazłeś w wypożyczalni – napisz do nas. Może mamy w swoim magazynie i specjalnie dla Ciebie będziemy mogli zrealizować zamówienie. Pamiętaj, że jesteśmy profesjonalistami i możemy wykonać rzeczy niemożliwe – wystarczy że dasz nam trochę czasu ? NIE CZEKAJ NA OSTATNIĄ CHWILĘ ! ?

Co w sytuacji gdy ktoś przede mną odda uszkodzone dekoracje?

Jak już wcześniej wspomnieliśmy, jesteśmy fachowcami ! ? Współpracujemy także z ekspertami w zakresie czyszczenia i „ocalania” naszych towarów. Dodatkowo staramy się utrzymywać zapasowe sztuki na magazynie w razie niespodzianek ? Jeżeli zdarzy się sytuacja, w której nie będziemy w stanie ocalić naszego asortymentu i nie będziemy mieli dostępnych nowych produktów – proponujemy zwrot kosztów lub zastąpienie danego asortymentu innym. Takich sytuacji jeszcze nie było i liczymy że nie będzie ?

Co w przypadku zmiany liczby gości ?

Ilość gości na pewno się zmieni, wiemy to z doświadczenia ? Nie musisz się tym martwić, zapewniamy możliwość zmiany ilości produktów (w ramach dostępnych na magazynie). Zaktualizować ilość możesz maksymalnie tydzień przed wysyłką.

Co w sytuacji gdy JA zwrócę niekompletne lub uszkodzone dekoracje?

W razie takiej sytuacji koszt naprawy lub odkupienia danego przedmiotu potrącimy z kaucji. Niemniej jednak lepiej zapobiec takim sytuacjom, dlatego korzystniej jest poinformować swoich najbliższych, konsultantkę czy menadżerkę, iż dekoracje te pochodzą z wypożyczalni i należy je zwrócić w nienaruszonym stanie. ?

Czy możliwe jest abyście odebrali ode mnie dekoracje ?

Oczywiście, możemy wysłać naszego kuriera dla standardowych przesyłek bądź nasz transport dla większych dostaw. Pamiętaj jednak, że przesyłka musi być zapakowana w taki sposób jak do Ciebie trafiła (właściwe zabezpieczenie, taka sama ilość paczek, takie same gabaryty). Określ również datę i godzinę odbioru, by kurier mógł Cię zastać ? Ponadto w sytuacji gdy nie dokonano wcześniej zgłoszenia, iż to my mamy zorganizować transport dopłatę za jego przewiezienie możemy potrącić z kaucji. Najlepszym rozwiązaniem jest określenie na etapie podpisywania umowy, czy sam odeślesz przedmioty, czy odbiór jest po naszej stronie.

Czy dekoracje noszą ślady użytkowania?

Staramy się dbać o nasze produkty i stale je naprawiać lub wymieniać na nowe. Nigdy nie zdarzy się sytuacja, w której wyślemy do Ciebie zniszczony przedmiot. Jesteśmy profesjonalistami dlatego chcemy, by dekoracje tworzyły piękną i niezwykłą oprawę. Przy zakupie kierujemy się najwyższą jakością towaru.

Czy dekoracje należy oddać czyste ?

Oczywiście, ze nie ! ? Jest tylko jeden warunek, musisz zaznaczyć opcje, że oddajesz je bez wyczyszczenia. Jeśli jednak zdecydujesz, że oddasz czyste przedmioty, możesz odesłać brudny asortyment, a my potrącimy koszt jego czyszczenia z kaucji.