Jak działamy

Jak skorzystać z naszej oferty :

  • Wyszukaj produkt którym jesteś zainteresowany,
  • Zaznacz i dodaj do koszyka,
  • Przejdź do koszyka,
  • Uzupełnij dane,
  • W polu „uwagi” określ termin uroczystości,
  • Zaznacz opcje z czyszczeniem czy bez,
  • Jeśli chcesz, abyśmy wykonali profesjonalną dekorację kwiatową, opisz swoje oczekiwania oraz prześlij nam zdjęcie poglądowe,
  • W okresie max. 2 dni skontaktujemy się z Tobą by potwierdzić wolny termin i dokonać ostatecznej rezerwacji. Kolejno dostarczymy umowę, która jest zapewnieniem dokonanej rezerwacji,
  • Płatności należy dokonać dopiero po przesłaniu Nam podpisanej umowy. W tytule przelewu należy wpisać numer umowy,
  • Na dokonanie płatności czekamy 3 dni, po tym czasie rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.

Następnie:

  • Towar głównie wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej, w przypadku jeżeli uroczystość odbywa się na terenie Nowego Sącza lub okolic, mile widziany odbiór osobisty 😊 Gdybyś miał ochotę abyśmy sami dostarczyli zamówione dekoracje, skontaktuj się z Nami w celu ustalenia kosztu dojazdu,
  • Tworzysz wyjątkową uroczystość wykorzystując niezwykłe aranżacje 💪
  • Towar odsyłasz w poniedziałek po uroczystości, możesz odesłać go za pomocą kuriera lub dostarczyć osobiście. Jeśli chcesz, abyśmy sami odebrali dekoracje powiadom nas o tym na etapie podpisywania umowy 😉
  • Jeżeli wszystko jest zgodne z umową, odsyłamy kaucje na Twoje konto,
  • Jeśli towar ulegnie zniszczeniu bądź się zgubi, koszt jego naprawy lub odkupienia potrącimy z kaucji.

“Najlepszych i najpiękniejszych
rzeczy na świecie,
nie można ani zobaczyć, ani dotknąć.
Trzeba je poczuć sercem.”
Hellen Keller

 

Najczęściej zadawane pytania

Kiedy dokonać rezerwacji ?

Spiesz się ! 😊 Im szybciej, tym lepiej 💪
Sprawdź co dokładnie potrzebujesz i czy jest dostępne w naszej wypożyczalni. Jeśli mamy wystarczającą ilość, nie ma żadnego problemu – możesz spokojnie zarezerwować wymarzone dekoracje. W przypadku, jeśli na stanie jest dostępna mniejsza ilość niż potrzebujesz, lub interesuje Cię dekoracja, której nie znalazłeś w wypożyczalni – napisz do nas. Może mamy w swoim magazynie i specjalnie dla Ciebie będziemy mogli zrealizować zamówienie. Pamiętaj, że jesteśmy profesjonalistami i możemy wykonać rzeczy niemożliwe – wystarczy że dasz nam trochę czasu 😉 NIE CZEKAJ NA OSTATNIĄ CHWILĘ ! 😊

Co w sytuacji gdy ktoś przede mną odda uszkodzone dekoracje?

Jak już wcześniej wspomnieliśmy, jesteśmy fachowcami ! 😊 Współpracujemy także z ekspertami w zakresie czyszczenia i „ocalania” naszych towarów. Dodatkowo staramy się utrzymywać zapasowe sztuki na magazynie w razie niespodzianek 😉 Jeżeli zdarzy się sytuacja, w której nie będziemy w stanie ocalić naszego asortymentu i nie będziemy mieli dostępnych nowych produktów – proponujemy zwrot kosztów lub zastąpienie danego asortymentu innym. Takich sytuacji jeszcze nie było i liczymy że nie będzie 😉

Co w przypadku zmiany liczby gości ?

Ilość gości na pewno się zmieni, wiemy to z doświadczenia 😉 Nie musisz się tym martwić, zapewniamy możliwość zmiany ilości produktów (w ramach dostępnych na magazynie). Zaktualizować ilość możesz maksymalnie tydzień przed wysyłką.

Co w sytuacji gdy JA zwrócę niekompletne lub uszkodzone dekoracje?

W razie takiej sytuacji koszt naprawy lub odkupienia danego przedmiotu potrącimy z kaucji. Niemniej jednak lepiej zapobiec takim sytuacjom, dlatego korzystniej jest poinformować swoich najbliższych, konsultantkę czy menadżerkę, iż dekoracje te pochodzą z wypożyczalni i należy je zwrócić w nienaruszonym stanie. 😊

Czy możliwe jest abyście odebrali ode mnie dekoracje ?

Oczywiście, możemy wysłać naszego kuriera dla standardowych przesyłek bądź nasz transport dla większych dostaw. Pamiętaj jednak, że przesyłka musi być zapakowana w taki sposób jak do Ciebie trafiła (właściwe zabezpieczenie, taka sama ilość paczek, takie same gabaryty). Określ również datę i godzinę odbioru, by kurier mógł Cię zastać 😊 Ponadto w sytuacji gdy nie dokonano wcześniej zgłoszenia, iż to my mamy zorganizować transport dopłatę za jego przewiezienie możemy potrącić z kaucji. Najlepszym rozwiązaniem jest określenie na etapie podpisywania umowy, czy sam odeślesz przedmioty, czy odbiór jest po naszej stronie.

Czy dekoracje noszą ślady użytkowania?

Staramy się dbać o nasze produkty i stale je naprawiać lub wymieniać na nowe. Nigdy nie zdarzy się sytuacja, w której wyślemy do Ciebie zniszczony przedmiot. Jesteśmy profesjonalistami dlatego chcemy, by dekoracje tworzyły piękną i niezwykłą oprawę. Przy zakupie kierujemy się najwyższą jakością towaru.

Czy dekoracje należy oddać czyste ?

Oczywiście, ze nie ! 😊 Jest tylko jeden warunek, musisz zaznaczyć opcje, że oddajesz je bez wyczyszczenia. Jeśli jednak zdecydujesz, że oddasz czyste przedmioty, możesz odesłać brudny asortyment, a my potrącimy koszt jego czyszczenia z kaucji.

Regulamin

Przeczytaj regulamin „RatujemyWesele – Wypożyczalnia Dekoracji” zanim złożysz zamówienie.

Regulamin sklepu i wypożyczalni

Podmiotem udostępniającym artykuły do wypożyczenia jest:
Ankama Consulting Kamil Batko
Ul. Józefa Konrada Korzeniowskiego 6/46
33-300 Nowy Sącz
NIP: 734-33-72-578
REGON: 366964964
zwaną dalej RatujemyWesele – Wypożyczalnia Dekoracji
Podmiot wypożyczający-klient, korzystający z usług RatujemyWesele – Wypożyczalnia Dekoracji, zwany jest dalej ZAMAWIAJĄCYM

1. Wypożyczane artykuły zostaną odebrane osobiście przez Zamawiającego nie wcześniej niż 2 dni przed datą wydarzenia.
2. W przypadku niemożliwości odbioru osobistego istnieje możliwość dostarczenia zamawianych artykułów kurierem za dodatkową opłatą. Wysyłka nastąpi nie później niż 2 dni przed datą wydarzenia.
3. Wypożyczane artykuły zostaną dostarczone z powrotem do RatujemyWesele – Wypożyczalnia Dekoracji w stanie nienaruszonym do 2 dni po dacie wydarzenia osobiście lub poprzez kuriera. W przypadku przekroczenia podanego terminu zwrotu wypożyczonych artykułów z kaucji zostanie pobrana kara w wysokości 100,00 zł.
4. RatujemyWesele – Wypożyczalnia Dekoracji nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia pocztowe i ewentualne uszkodzenia artykułów podczas przesyłki. Odpowiedzialność spoczywa na dostawcy usługi transportowej.
5. W przypadku dokonania uszkodzeń przez Zamawiającego przedmiotu, w stopniu, który uniemożliwi dalsze wykorzystywanie wypożyczanych artykułów, potrącona zostanie kaucja.
6. W przypadku nie zwrócenia wypożyczanych artykułów, wszczęte zostanie postępowanie sądowe.
7. Ogólną wartość prac określa RatujemyWesele – Wypożyczalnia Dekoracji na podstawie udostępnionej oferty i zamówienia Zamawiającego.
8. Koszt przesyłki kurierskiej doliczany jest do zamówienia.
9. Koszt przesyłki zwrotnej do RatujemyWesele – Wypożyczalnia Dekoracji pokrywa Zamawiający, chyba, że strony ustalą inaczej.
10. RatujemyWesele – Wypożyczalnia Dekoracji pobiera przed wysyłką kaucję zwrotną. W przypadku uszkodzenia kaucja zostanie pomniejszona lub nie zostanie zwrócona. W przypadku braku uszkodzeń, kaucja zostanie zwrócona natychmiast po otrzymaniu wypożyczanych przedmiotów i stwierdzeniu braku uszkodzeń.
11. Pełna kwota należna za wypożyczenie wraz z kaucją zwrotną zostanie przekazana RatujemyWesele – Wypożyczalnia Dekoracji nie później niż 3 dni po dokonaniu rezerwacji, w gotówce lub przelewem na konto:

Ankama Consulting Kamil Batko
Ul. Józefa Konrada Korzeniowskiego 6/46
33-300 Nowy Sącz
NIP: 734-33-72-578
REGON: 366964964
nr konta mBank 42114020040000380276783283

12. Na stronie użyto dekoracji wykonanych przez naszą pracownię florystyczną, jak również zamieszczono zdjęcia wykonane przez inne osoby. Niektóre zdjęcia zostały pozyskane ze stron internetowych. Służą one przedstawieniu możliwych do wykonania dekoracji, jak również inspiracji dla klienta. Jeżeli znalazłeś/aś swoją dekorację na naszej stronie i nie chcesz aby się tutaj znajdowała, napisz do nas – zostanie ono usunięte.
13. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
14. Spory, które mogłyby wyniknąć podczas wykonywania prac strony będą rozstrzygać polubownie, a w przypadku niemożliwości porozumienia, za pośrednictwem właściwego Sądu Rejonowego.

Dane firmy

Adres

33-300 Nowy Sącz, Małopolska

Kontakt

+48 884 061 034
+48 698 062 034

Email

biuro@ratujemywesele.pl

Napisz do nas !